mandag den 8. februar 2010

Sofa-professoren

Kender I det; man sidder og laver noget "andet" samtidig med at Lillemor ser "Hvem vil være millionær" på fjerneren. Man (jeg) kan ikke lade være at høre med med et halvt øre......og kunne alle svarene - selv dem de dumpede på. Sådan er det sgu' tit, synes jeg. Verdensmester herhjemme (med fare for at lyde blæret, skal det lige indskydes at jeg jævnligt bliver ringet op af venner/bekendte/sønnen når de i festligt lag sidder og spiller Trivial Pursuit eller lignende spil og hvor de må bruge livliner...).

Gad vide hvordan man ville være "on screen" ? Den berømte klap, der falder ned ? Total lammelse ? Vrøvlen og usammenhæng ?

Vi får det aldrig at vide, for jeg kommer aldrig at deltage i noget sådant. Men Verdensmester ? - det er jeg helt bestemt.....herhjemme....ligesom jer ;-)

---

Havde i øvrigt en dejlig dag herhjemme idag. Tager altid fri denne Mandag fordi jeg om natten mellem Søndag og Mandag ALTID ser Super-Bowl finalen i amerikansk fodbold. I år var lidt anderledes; knægten spillede udekamp i Hvidovre og kom med os hjem efter kampen (istedet for at tage til Herning), fordi han idag Mandag skulle møde i Kastrup Lufthavn for at tage med Ishockey-landsholdet til Japan. Så vi 2 så Super-Bowl sammen og var mægtig kloge, skal I tro. Idag Mandag var vi så sammen indtil han skulle afleveres i Lufthavnen kl. 14,00. Og det var sgu' helt rart. Sådan for en gangs skyld en rigtig Far-søn dag sammen. Kvalitetstid hedder det. Bare ham og mig. Det var faneme dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar