torsdag den 14. juni 2012

Mountain View, California..... :-) ????

Jeg ved ikke om I har bemærket det, men nede på bloggens højre "hjørne" har jeg sådan en box benævnt "Live Traffic Feed" .


 Det er en sjov "fætter" den applikation. Den viser løbende og hele tiden de 10 seneste besøgende, med nationalitetsflag,  på min blog her og hvad de har set på. Som sagt; den er ret sjov at følge. Når jeg lige går ind på min blog, så kigger lige ned over den. Jeg kan bl.a. se at nogle gamle blog-post's er mere sete end andre og det skyldes nok de "Tag's" jeg sætter på indlæggene og som man så - via søgemaskiner - kan søge
 på. Andre besøgende igen er "The usual suspect's" ...mine trofaste og kære læsere.

Men.....der er en der har undret mig en tid nu. En herlig undren skal det siges :-) Jeg opdager jævnligt en læser, der benævnes Mountain View, California, og som har sit lille "Star Spangled Banner" ud for sig. Gad virkelig vide hvem det er i USA som følger mig.....:-) 

Jeg har "googlet" navnet Mountain View California og fundet en by der ligger mellem San Francisco og San Jose.


Gad vide hvem det er :-)

3 kommentarer:

  1. Det er Google, der besøger dig ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Per.

    Google ??? Et eller andet "Big Brother is watching you" halløj ?

    Øv - og jeg som lige troede, at jeg var ved at blive et internationalt fænomen (ingen kommentarer nødvendige her, Per :-D )
    OK - jeg ved fra statistiksiden at det hænder der kommer udenlandske besøgende - jeg kender personligt da 5 der regelmæssigt "holder øje med mig" ....men alligevel :-)

    SvarSlet
  3. Jamen, google ejer internettet, gøre de ikke?

    På den anden side er det utroligt med hvor hurtigt google er. Ofte har jeg udgivet indlæg på min blog, hvorefter bare 15 minutter kan det søges på deres søgeside!

    SvarSlet