søndag den 25. oktober 2015

"Sæsonens" første Vandstære....

Lillemor og jeg var i dagens fine vejr en smuttur i Dyrehaven ved Rådvad for at opleve de flotte efterårsfarver som naturen byder på i denne tid. Ved Knivfabrikken Rådvad fandt vi årets/sæsonens 2 første Vandstære, som var meget præsentérbare og aktive. Jeg havde kun mobiltelefonen med og tog en stribe fotos og 2 små videosnutter med mobiltelefonens kamera. Ingen af billederne blev gode, men de 2 små video-snutter blev hæderlige. Jeg har forsøgt at uploade den bedste, men den er på 103 MB og det tillader denne blog her ikke, så det blev den anden på kun ca. 28 MB I må nøjes med her:


Den gode video kan I se på min Facebook-side, for sjovt nok kunne jeg få lov til at uploade den der.  I skal bare søge på mit navn på Facebook, så er den der.

Men det var et pragtfuldt vejr derude. Sikke flotte farver naturen har for øjeblikket. Og Spætmejserne larmede som vanligt i trætoppene og en enkelt Ravn lod sig også høre. Vi så kun en enkelt hjort derude, endda en stor flot Kronhjort han. Mange mennesker var der og det kan man ikke fortænke dem i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar