torsdag den 4. februar 2016

Tjah - Thorvaldsens Museum blev......

.....blev så ikke besøgt i Onsdags som eller umiddelbart meningen. Årsagen ? Jeg sov rigtig længe. Det sker jo for selv den bedste og så blæste det en halv pelikan og så......men altså, nu var jeg jo (igen) på Glyptoteket i Tirsdags og det uden for planen, idet jeg har "pålagt" mig kun 1 museumsbesøg om ugen, så planen er så rykket en uge; Thorvaldsen bliver på Onsdag.

På lørdag skal jeg på Aarhus Universitetsforlag's udsalg, der foregår på "Camp Emdrup" i tiden 10-16.

På Søndag har Lillemor og jeg en frokostaftale med min storebror og svigerinde på Toldbod Bodega kl. 13,00 :-) med efterfølgende vandre-/slentretur på Christianshavn. Det glæder jeg mig til.

I øvrigt fik jeg tilsendt et billede via SMS fra en ex-kollega, med spørgsmålet om det var derfor, at jeg interesserede mig for den amerikanske borgerkrig og artilleri (kanoner) i særdeleshed:


 Tjahhhhh.........

Kan I have en god weekend derude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar