søndag den 19. januar 2014

Hit's eller Tags eller søgeord er gode.........

Hæ - der har her til aften kl. 20,00 været et program på DR K Klassisk : "Nyd Vivaldi" fra DR Koncerthuset i DR-byen ude på Amager.

Jeg havde ikke opdaget programmet - faktisk havde jeg sat fingeren på amerikansk fodbold kl. 20,30 på TV3, så da jeg tændte TV'et, så stod det på DR K (et program jeg ser meget) og der var så den den Vivaldi koncert. Vivaldi er en jeg holder meget af og det ærgrede mig lidt, at jeg ikke havde set, at det program var der, for så havde jeg set det. Nuvel - jeg så og nød så lige de 5-6 minutter jeg kunne se inden den amerikanske fodboldkamp kom og jeg bemærkede at der i orkestret var en der spillede på Theorbe; det her pragtfulde strengeinstrument i familie med Lut'en. Jeg tænkte tilbage på, at jeg for omkring 2 år siden var til Koncert i DR-Koncerthuset og netop der havde stiftet bekendtskab med en Theorbe - sådan rent fysisk i hvertfald - for første gang og havde skrevet et indlæg her på bloggen om den oplevelse.

Og så - her til aften ca. kl. 22,00 da jeg tænder for PC'en og "tuner ind" på denne, min blog, så ser jeg på min "Hvem-har-senest-set-med-på-bloggen-her"-applikation, som jeg har nederst til højre på bloggen, at der har været mindst 8 personer, der siden ca. kl. 20,15 har været inde og se/læse mit blogindlæg fra 12. Februar 2011 "Apropos gårsdagens koncert..." og det var jo det indlæg der omhandlede Theorbe'n. Der har altså været tv-seere, der har set denne aftens Vivaldi-koncert og der stødt på denne Theorbe  (måske er den blevet omtalt i udsendelsen - jeg ved det ikke, for jeg så jo kun ca. 5-6 minutter af den) og så derefter har "Googlet" den og så, på grund af de søgeord jeg satte på mit indlæg dengang i 2011, har fundet frem til netop mit indlæg, hvor der jo er beskrevet lidt om Theorbe og Lut.

Herligt.

Så kan man da virkelig se, hvorfor det er nødvendigt at sætte de rette "Tags", søge-ord for det har jo helt klart givet en stribe hits her på bloggen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar