tirsdag den 26. november 2013

Hip hip hurra for mig :-)

Min gode blog-kollega Jens Drejer fejrer på sin blog - sin aldeles fremragende blog - at han har skrevet 500 indlæg. Det er noget af en præstation og stort tillykke med det Jens.

Det reflekterede jeg så lidt over, det der med antal indlæg. Selv har jeg begået 335 indlæg (inkl. dette) på denne beskedne blog siden dens start d. 3. Juli 2009. Men faktisk startede jeg på den blog-udgiver, der hedder Smartlog.dk i Marts 2008 og som jeg faktisk var glad for. Jeg kan ikke huske password o.s.v. til den gamle blog og jeg gider ikke tælle indlæggene der, men mon ikke det er en små 100-150 stk. ? Jeg tror det. Så alt i alt er jeg vel også tæt på 500 indlæg siden Marts 2008.
 Den eneste grund til at jeg skiftede var, at den havde store begrænsninger (dengang, og jeg ved ikke om det er blevet ændret)  med hensyn til billed-antallet. Jeg måtte til at begynde at slette billeder i tidligere indlæg for at få plads til nye billeder og det fandt jeg utilfredsstillende, så jeg kiggede mig lidt omkring og fik oprettet - ekstremt kortvarigt - en blog på Wordpress.com - for så at havne her på Google's Blogger.com og den er jeg blevet meget glad for.....selvom det her med billedupload er lidt besværligt/usmart...men alt i alt virker det.

....og så var det jeg kom til at se på min applikation " Live Traffic Feed " som kører ned på bloggen til højre. Den viser de 10 seneste læsere..eller snarere hvad de 10 seneste læsere har læst. Den er meget sjov at kigge på, at se hvad det er folk har søgt på/læst. Nåh men altså...ovenover den har jeg "Tæller" kørende og det var her jeg opdagede, at jeg har haft OVER 100.000 besøgende, helt nøjagtig 105.462 klik har der været på min blog. WOW - og det mener jeg....105.462 besøgende.....det er sgu mange. Og ganske vist er der også medtalt mine egne klik, men alligevel.....OVER 100.000 har vist interesse af en eller anden slags for mine skriverier. Der er et statistik modul indbygget, som kunne være sjovt at se nærmere på men lige nu gider jeg ikke (tiden I ved) .

Men alligevel......OVER 100.000 ......det synes jeg er meget godt gået og tak for det, alle jer derude.

1 kommentar:

  1. Til lykke med dit jubilæum. Nogen synes måske, at det virker lidt fjollet, men jeg synes tværtimod, at det er vigtigt at huske og glæde sig over alle disse små milepæle. :)

    Vi har jo en del sammenfaldende interesser, men du kommer til mange af de begivenheder som jeg ikke rigtig kan overkomme. Når jeg ikke kan komme til Århus og se udstillingen med dronningens og prinsgemalens kunst, så kan jeg heldigvis læse om den hos dig i stedet for. Og det samme gælder jo bogmessen i Bella centeret. :D

    SvarSlet