onsdag den 23. oktober 2013

Fra mig til mig...en før-fødselsdagsgave....

I forrige indlæg omtalte jeg denne bog, som en jeg ville skrive på min ønskeliste:

Da jeg så kiggede efter min ønskeliste, som lå på et bord ved trappen til 1.salen, så var ønskesedlen væk. Da jeg spurgte Lillemor hvor den var, smilede hun bare og sagde:" Tjahhhh, hvor mon... ? " .

Hun havde altså set den og nappet den uden jeg vidste det. OK - så kunne jeg ikke skrive den på, for hun havde sikkert allerede købt en af de andre ting der stod på den....og måske havde sønnen og Svigerdatteren den også....altså ønskelisten.

Hmmmm........men ok - så i dag efter arbejde, så smuttede jeg lige ind i den lokale boghandel og købte det ene eksemplar de havde...

Så nu er der endnu en bog til min liste over Guldalderbøger og som nævnt i forrige indlæg er det en ny-revideret udgave af en ca. 20 år gammel bog af Kasper Monrad.

I øvrigt skal jeg til at købe en anden ny udgave af en anden bog jeg også har i forvejen:

"For Cause and Country - the affair of Spring Hill and the Battle of Franklin" af Eric A. Jacobson. Forfatteren, som jeg kender, udgiver en 2.edition af sin bog med over 100 ekstra sider og mange ny foto (hidtil ukendte) og nytegnede kort....men den udkommer først omkring eller lige efter d. 10. November. Og den bog er i en hel anden genre om jeg så må sige......den amerikanske borgerkrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar