mandag den 5. august 2013

Far og søn.... :-)

Vi sad i går aftes efter aftensmaden som selvfølgelig blev indtaget på terrassen i det dejlige - trods alt - aftenvejr og snakkede; min søn, min svigerdatter, Lillemor og jeg.

Jeg kan ikke lige huske hvad sønnen og jeg talte om på dette tidspunkt, men vi reagerede begge da svigerdatteren lige pludselig sagde: "Hej I 2, kig op..." og dette blev så resultatet:

 
Bemærk, at der nederst til venstre ligger en pakke smøger og en lighter; det er mine...men bemærk så også, at nederst til højre ved sønnens albue, der kan man se hans snus-dåse.....og jo, - nu kan jeg huske det. Han var ved at vise mig, på hans mobil, hans scorekort hos Dansk Golf Union og hvordan, hvor meget han var gået ned i handicap her i sommerens løb, hvor han ikke har trænet til ishockey som han plejer, men spillet en hel del golf.
 
Men her er vi så, far og søn; jeg tror ikke jeg har ret mange billeder af os 2 sammen. Billedet er iøvrigt taget med mit mobilkamera (HTC Wildfire)....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar