fredag den 12. april 2013

Kan nogen forklare mig.....

....hvorfor jeg ikke kan se seneste kommentarer - den rubrik eller gadget jeg har ude i søjle-menuen til højre -  på min egen private bærbare PC men godt kan se dem når jeg bruger min arbejds-PC på arbejdet ?

Det samme med den gadget der hedder "Hvem der har set med " nederst i samme søjle ?

Jeg kan se på andres sider, at de har kommentarer og den den "sladrehank" om hvem der har set med, men hvorfor kan jeg ikke ?

Det må være noget med Indstillinger, men da jeg ikke har rodet med indstillinger, så hvad kan der være sket ?

Nogen bud  ?

4 kommentarer:

  1. hej Jan....jeg ville ønske jeg havde svaret, da du tidligere har hjulpet mig ud af bloggerproblemer...men desværre.....håber du finder en løsning...evt. ved at gå ind og søge i indstillinger, som du nok har gjort allederede...jeg har tidligere haft problemer med nogel af mine gadgets og her skulle jeg så ind og bruge indstillinger og så gemme dem påny...mærkeligt...synes id et hele taget at blogger nogen gange bare ændrer sig...her for nylig var alle indramninger på mine gadgets og indlæg tredobbelt med både grøn (opr.) men også en sort og en rød....mærkelig og jeg kunne ikke finde ud af, at ændre det så jeg måtte finde en ny skabelon, så gik det...men det var kun derfor jeg ændrede....og surt når man ikke kan forstå og ændre på noget, der sker eller ikke sker....
    så good luck...:O)

    venlige tanker fra

    Anita...håber du kan komme til at læse min kommentar..

    SvarSlet
  2. Hej Anita....Den ER læst. Og ja - det er sk...irriterende, når der sker ting man ikke har bedt om; det er - som du skriver - desværre ikke første gang det sker. Jeg finder nok en løsning et sted en dag.

    SvarSlet
  3. det lyder godt at du kunne læse min kommentar....håber du får en god dag idag tirsdag....og at du har nydt det gode vejr, der er for tiden...

    venligst Anita

    SvarSlet