mandag den 6. august 2012

TV2 News, jordskælv og Karin Cruz Forsstrøm...suk


Der har åbenbart i nat været et jordskælv midt i Kattegat, som 98,9 % af befolkningen ikke har bemærket. Selvfølgelig  har TV2 News "den" historie som en "Breaking news" her til morgen.

Denne morgens oplæser/nyheds-vært er Karin Cruz Forsstrøm (det er den nydelige pige til venstre).
Hun interviewer via tlf. en roskildegenser, som åbenbart er vågnet ved det...jørdskælvet altså. Han måtte på "nettet" for at se om det havde været et jordskælv. Og det kunne han så se, at der via notitser på Facebook og Twitter, havde været. Hun havde ikke selv bemærket jordskælvet.

Hun stiller ham så årtiets geniale journalistiske spørgsmål:

"Hvordan kommer du så videre derfra ??.."


!!! Hørte jeg rigtigt ? Stillede hun virkelig det spørgsmål ? Lillemor og jeg kigger på hinanden og bryder sammen i grin. For Fanden da, - det gjorde hun sgu' .

Man kan sige meget om den danske journaliststand, men det der spørgsmål, det slår mange andre bloops med flere længder....

Jeg vil håbe, at det var "en auto-pilots-udtalelse" der fik hende til at stille DET spørgsmål og ikke et gennemtænkt spørgsmål.

Danske journalister...og især dem på TV og SPECIELT ISÆR dem på TV2 og TV2 News.....uha-uha....

2 kommentarer:

  1. Det lykkes mig at finde indslaget på TV2 her:
    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-52510484:v%C3%A5gnede-ved-at-min-seng-rystede.html?forside

    Ja, man kan tydeligt hører at manden er rystet! Go sommer og agurketid! ;-)

    SvarSlet
  2. Hahahaha.............. hvor er det sjovt! Jeg synes hele dagen var præget af, at selv om journalisterne gjorde hvad de kunne, så var det lidt svært at få en god historie ud af dette jordskælv.

    Jeg mærkede ikke jordskælvet. Men det gjorde jeg saftsusme for et par år siden. Jeg vågnede ved at min seng rystede, så meget at jeg var lige ved at falde på gulvet. Der skete jo ikke noget alvorligt, så jeg vil have lov til at mene, at det var en meget sjov oplevelse! ;-)

    SvarSlet