onsdag den 8. august 2012

Aktive Herlev-borgere udstiller....2012

Igen i år, og jeg ved ikke hvor mange år det efterhånden er, udstiller aktive Herlevborgere på vores lokale Kunst- og Kulturcenter Gammelgaard.


Hvert år er der udstukket et tema, dog er det ikke mere fast end at det må afviges forstået sådan, at man kan indsende hvad man vil. Forresten er der EN forudsætning der SKAL holdes, og det er, at man bor i Herlev.

Årets tema er:

og jeg må sige, at jeg dennegang synes at temaet er fulgt flot og for visse udstilleres vedkommende sjovt. Bær over med mine foto's kvalitet, idet de foto'ene er fotograferet med mobilkamera.


Den ovenfor viste Triptykon er lavet af Ane Marie Lassen og hedder "Toscana". De 3 billeder kan ses/ophænges hver for sig, men giver en flot virkning sammen.

De ovenfor viste 16 malerier er alle af forskellige udstillere, der går under navnet Onsdags-holdet på Gammelgaards Kunstskole.

Hvert år udvælges en "Årets udstiller" og hæderen gik dennegang til Heidi av Reyni som har lavet en stribe små skulpturer der alle kan indeholdes i kvadratet 40 x 40. Herunder ses de under navnet "Stemninger". En herlig flok figurer.

Jeg synes at udstillingen i år er vellykket, idet de fleste som nævnt har arbejdet i formatet 40 x 40 cm....hvilket jo er praktiskt nok, når man kan købe færdige lærreder af den størrelse hist og her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar